maandag 20 april 2015

Ook dit weer , die sociopaten ,

uit gaan leggen op een psychiatrisch kantoor maar er geen €20,- gemeente belastingenteruggave voor krijgen , omdat ik geen evangelische zondaar ben maar atheïst , dat gestamp s'nachts en s'morgens gaat hun daarom , om alles wat het beschrijft aan gezondheidklachten bij mij , met hun twee vloer en plafond boven hun kop waar ze heerlijk uitslapen of soms vragen er mee op te houden voor hun zelf .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten