zo'n blik krijg je toch om alle dingen van de afgelopen twee jaar, Nestor en ''Wij zijn de nazi's!", brief naar de Ombudsman
- Essent en valse telefoontjes.
- ''Denk maar niet aan kutje!", welke insinuaties zo ook maar wilde oproepen, bang bleek ik niet .
-Vlooienlijkjes in de tussen wanden en vloeren gooien.
-Films en muziek verzieken met het inbreken op mijn audio en video.
-Milieudienst bellen over mijn fiets.
-En in de supermarkt andere groepsgenoten VAN HUN, opzetten tegen anderen en mij als 'te lief'.
-En liegen geen Nederlands te kunnen spreken met een moeder die zelf ook over de situatie in Delfzijl begint, in het Nederlands.
-Alexander er bij op dat noodbalkon te staan pissen en willen dat het gaat lekken, samen met zijn zusje daar de wildste uitspraken over.
-CD gejat.
-Mijn fiets in gijzeling nemen door hun slot er zo op te plaatsen, dat ik zonder mijn slot de stad in zou gaan misschien.
-Volhouden Duits te zijn, of uit Ierland te komen, maar toen het er kwam wonen van alles beloven over stiller zijn buitenshuis, maar binnenshuis gelijk weer verder met lawaai en dreiging uitspreken.
-Gejatte cd weer terug door de brievenbus stoppen, gelukkig geen deurwaarders kosten.
-Valse zorgmelding over mij.
-Blijven uitdagen tot geweld.
en dan ontbreekt de dagelijkse gehack en gestamp op de vloer of gepraat en bekritiseer van over letterlijk alles over mij of met betrekking op mij die bepaalt NIET vrijwillig is met hun.
maandag 20 april 2015
Zo met mensen praten die WEL wat goeds voor je willen ,
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten