en EricErik was weer de dag voor mijn bezoek aan mijn Oma , de Ganzen op de foto aan het zetten en te plaatsen , als of die er ook op bezoek was , en nee ik denk wel dat je familie altijd je familie blijft , maar dat je daar dezelfde voorwaarden aan stellen kunt als vrienden die nooit meer wil zien , omdat het geen vrienden waren , en andersom je ook familie graag weer wil zien als sommige vrienden , het geheel is zo moeilijk omdat ik hier nog niet weg ben uit Nederland , maar tegelijkertijd moet het ook vanwege EricErik zijn grote bek , ook al is het nu weer die sexueel gedragsgestoorden gelukt zijn stem weer na te doen op mijn stereoset , en ergens is die woede en verdriet van familie naar liever maar ongeloof wat hij graag misbruikt , terwijl hij toch zo weer net als klein kutkind een opmerking weet te maken over mijn privéleven en ook bijvoorbeeld Arjen Grolleman of anderen die allemaal ook al dat hadden , echt onvoorstelbaar hoe hij het allemaal weet om te draaien dat ik hem meer haat dan hij mij , waardoor het voor Grolleman ook pijnlijk werd om te zien hoe groot die pedohoerenvereniging in Groningen (de hele provincie) dus is geworden , en dat dus door dat misbruik van het eerst allemaal niet eens durven te geloven , terwijl Amsterdam of Rotterdam steden zijn die die pedofielen niet weer hadden moeten zien of over ze horen dat ze het nog steeds proberen met kinderen , met die sociale controle (ook in de misdaad) jaag je , het steeds verder naar andere plekken in het land , waar het geloven , dat er pedofielen zijn , en kinderen die het met elkaar doen om de 'belangenbehartiging' , dat dit bestaat maar niet als je het uitroeit , dus echt vernietigd , met voor hem dus die uitputtingsslag tussen verschillende groepje's altijd maar weer dezelfde namen tegen te komen en daarom terug kwam op in eten spugen en later vertellen , ook al deed Grolleman dat zelf eens als kind of als 'pacifist' wachtende op zijn geleende geld , dan nog is het te moeilijk dus om het aan het verstand te houden van mijn familie en vrienden waarom ik EricErik niet graag tegen kom , helemaal niet wanneer hij mijn Oma stiekem bezoekt de dag er voor om te vragen op te houden met EricErik , en ik ineens blokkade op mijn privérekening krijg na zo veel ellende niet eens beide keren om hem er af te krijgen , behalve als het om hun motivatie's moet gaan waarom ze mij het op tijd bellen onmogelijk maken .
Geen opmerkingen:
Een reactie posten