donderdag 19 maart 2015

Daar wordt ik dus een stuk sjacharijn van ,

met die e-mail , naar dat incassoburo weer geen normaal contact met mijn bank , weet ik identificatiecode , A.B.N.Amro maar van dat tuig in die incestpand moet het weer zo overkomen als of ik dat niet weet als retaliatie voor het gunstig oplossen van de problemen door hun terug gedraaide diefstal , mijn telefoon zij geen invoer hebben doorgegeven aan mij bank , dus moest ik weer even kijken bij de bank zelf , de N.S. namelijk €0,30 te weinig betaald per ongeluk na een week van slecht slapen , slecht eten , slecht bewegen , maar altijd dat dat er niks te bewijzen valt , en nog steeds haat ik daarom dus de 'democratie' op die manier , nee geen Noelle maar een andere alles bij elkaar liegende en ontkennende hoer Meier het zusje van Alexander .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten