donderdag 19 maart 2015

Kiala is een Belgische supermarkt ,

heb ik wel eens gedacht dankzij de wijze van bezorging bij een afhaalpunt Albert Heijn of Kiala (alleen BL) dus snel de verkeerde assumptie en Meneer Eelco leek ook Belgische in zijn mail , dikke sof en zo eerder gebeurt en zo , ik ben ook geen forensisch specialist en krijg daarom gelijk ongelijk niet van hem , maar dat academische opgeleide mensenrechten schendende stuk oplichtersvolk bij elkaar , niet de situatie met de vrouw bepaald de mensenrechtensituatie van een land , maar de post ! , vandaar dat ik mij niet schaam voor eerder gemaakte opmerkingen met betrekking tot dingen als niet de boodschapper doden , maar misschien waar over het gaat en dat is wat academisch opgeleide mensenrechten schendende stuk oplichtersvolk het om draait , de inhoud ook nog eens ten twijfel stellen komt hun niet goed uit , het bewijst incompetentie , die van hun , en nee ik denk dat ik met mijn screenshot van de e-mail door Bol.com wel uit kom , met de opgeluchte mening van Meneer Eelco ook , Maandag 16 Maart al betaald en niet tussen die 19-de van Maart en 22 Maart , maar verder volgens afspraak geen extra kosten , dus sommige incassobedrijven hebben een imagoprobleem met automatisering , maar sommigen hebben een Politieburo die niks meer aanneemt om het belang van hun aanwezigheid blijvende te bewijzen , ook al is dat overdag met een afwikkeling die anders meineed is te noemen moeten zulke kosten te voorkomen zijn , en ook denk ik misschien problemen op zulke afhaalpunten waar het ophalen van post zonder machtiging wettelijke geregeld moet zijn denk ik .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten