dinsdag 7 juli 2015

En dan weer naar Facebook ,

om mijn excuses aan te bieden over de verwarring van mij , met de ene vlag met de andere , waar ik al over leesde nota bene , dat het daarom de vlag van Georgia uiteindelijk werd als laatste staat waar om gevochten is deze strijdvlag hing , en dus geen Betsy Ross eerste versie van de Unionalisten hun vlag is , de vijand van de Confederalisten pas ver na de War of independence , maar dus de Civil war , verder blijft mijn hele verhaal dus toch nog wel staan , de weed daar mag daar groeien , alleen je mag het niet roken , misschien zelfs niet oogsten zelfs , maar gelukkig de schoonvaders lijken dan toch niet zo veel op elkaar , terwijl mijn vader ook dat soort verwarring heerlijk vindt en ik ook soms , net mijn mid-broertje EricErik gezien in het huilende zwarte meisje , dat wel weg liep in het midden van de overval , maar dat ook niet wilde , en toen hoorde dat de overvallen winkelier dood was , maar toch ook pas later dankzij de verwondingen na het bellen van 911 , maar goed ook dat EricErik niet zo gemakkelijk aan pistolen kon komen als daar in America , vertelde ik vorige week eigenlijk ook al .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten