maandag 20 juli 2015

En dan bij mijn vader langs ,

van wat is dat toch een klootzak dat hij mij niet begrijpt , inderdaad hij moet dat dan allemaal bekijken en dan als ik EricErik was gaan klagen over anderen en tegelijkertijd allemaal laden en deuren op te trekken terwijl je bang wordt dat 1 film nog eens keer op moet , ja in deze verdeling tot goed geprate kwaad en kwaad gemaakte goede , ik heb geen zin in een vieze ex telkens maar door die Oosterweg heen te willen fietsen om met mij te gaan praten , echt zo zat van dat gore gemanipuleer wat ze toeval durven te noemen dat soort vieze kinderen zoals zij ook , die S.A.B. met haar slappe excuses , toen ze ook al ten tijde met mij vreemdging met haar eeuwige 'niet' bestaande vriendjes kon ze ook omrijden op die fiets of in hun auto voor oudere mensen staan te dreigen s'nachts of s'morgens vroeg op treinstations en zo maar door gaan als nou , de afgelopen paar maanden weer tegen mij , met dat gezeur tegen die 'vriend' van d'r stroman zo veel , dat ze eens met mij praten wil , terwijl met alles wat ik mij als gisteren nog herinneren , ook al heb dankzij hun telefoongehack nog moeite met Alison haar of haar vader haar Instagram , sla en schop ik die door hun opnieuw gekweekte hartaanval bij de eerste leugen van haar er volledig uit op die kuttekop van d'r , zo met al die anderen en hun 'spijt' voor mij een dag weer opnieuw te verzieken , gadverdamme gewoon met hun nieuwste 'foefje' zoals 27MC toen of Jotter nu .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten