woensdag 22 juli 2015

Kijk er waren ook wel normale Datsun rijders ,

dat bedoel ik gewoon , en wat dan maar uit zo'n pedobordeel aan dat shirt kan lopen trekken tussen duim en wijsvinger als of het een jurkje is en eigenlijk wel weet dat oogcontact daarom vermeden wordt , en niet om angst , maar om wat altijd graag zag , (om even duidelijk te maken wie supermarktpersoneel graag beschreven ziet in een 'bevooroordelende' manier kan dit ook verwachten), moet denken dat ik medelijden heb dat zo'n pedofiel je dumpte of vindt dat je iemand zoals je zelf binnen moet zien te halen in dat illegaal café , waar sommigen met hun bekendheid onwelkom waren omdat het allemaal zo opviel en dicht moest en verbouwd , dat je daar al je tientje niet kreeg , en dan wel je pakje shag om te roken maar toch ook weer na die pijpbeurt dus te horen kreeg dat je je tientje al geleend had , die andere nou die terug krijgt met ook dat pakje Samson terug in de vensterbank met dat pakje Mascottevloei om hetzelfde verhaal dat je die al geleend had om te verzwijgen aan je mama dat je zakgeld ergens anders aan op ging , en dus onderweg walgde van wat er gebeurde en net zo goed hondepis van een lantaarnpaal kan likken , wat je geen vreemdgaan noemt omdat niemand dat ook weer niet mag weten ook al stond dat er bij bijna te kotsen , dan denk ik heel eerlijk gezegd dat je met dit stuk er bij , je spijt ook maar echt hebt en mij alsjeblieft toch gewoon je excuses ook niet aanbied als kutexcuus dat we eens met elkaar hebben gepraat , ook niet om dit , want dit is al om uit te leggen dat het voor mij geen liefde is , nee er zijn taboes en er zijn sexuele gedragsstoornissen daar hoor je de maatschappij verder niet extra mee te belasten , dat sommigen stoned zijn de hele dag of de hele dag geweest is genoeg om niet over na te denken zoals dat ook hoort , en dus niet een alternatief nodig heeft zoals dat om te weten of iemand van je houd , ik hou van de Nederlandse maatschappij en vindt daarom dat sommigen met dat de doodstraf verdienen zo hun levenlang op de 'romantiek' en de 'liefde' uit te zijn en nee wil me dus echt niet druk maken over heroïnejunks die ''Mensen!" , zegt als begroeting , want je zal maar eens zo'n wijf een maagd gevonden hebben die zo zo'n 'kinderbordeel' uitliep en zich een pitbull tussen de benen liet nemen van achteren en toen begon die eigenaar te lachen van ''Shit het is die reu!", en ze jou probeerde te vertellen dat je zo met haar geld kan verdienen als je haar weer terug wil , maar ja je liever je pakjes gestolen shag ook al daar niet kwijt wilde omdat pecunia wel klinkt als een plant , maar met dat soort natura , wilde die altijd al dood dankzij 'mensjes' , nee ik denk dat ik duidelijk genoeg geweest ben en de Politie misschien gewoon weer moet gaan bellen over 'toeval' .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten