maandag 20 juli 2015

Dat stuk intraracisme ,

dat witte stront hoef ik en ga ik niet verder uitleggen als slachtoffer , ook al is het zelf ook wel eens verkracht omdat het het zelf ook wel deed , ook al vinden ze het dan raar dat er met jou niet gebeurd wat er met hun wel gebeurde en dat soort dingen (ja!?) er niet zijn om tegen je te gebruiken , en dat is omdat je wel weet dat het ook bij zwarte , gele of rode en bruine stront voorkomt zoals bij witte stront , een racisme gebaseerd op wat verder wil op basis van inteelt en prostitutie , lui zijn is dat in ieders geval niet , zoals ik het gisteren al uitlegde met fietsbanden plakken en hoe zij daar zo van alles aan veranderen , zodat lui zijn en een fiets repareren niet meer kan , maar die soort 'sex' als 'rechtsysteem' of vorm van 'justitie' , waardoor mensen zoals mij en eigenlijk vele anderen ook , opzoek gaan naar mensen buiten het eigen kleurtje en dan worden ze ineens racist , het tegen te hebben op jou , hoe je hun verraad en misschien voor altijd verlaat en dat staat hun niet aan , en dan zelf ook ineens wel willen zoals jou , omdat ze daar die ziekten van het soort , elk soort weer hebben ontdekt en dan vinden ze als racist dat het ineens wel weer mag , nou voor dat soort problemen onze hele leven lang als mens door de eeuwen heen , denk ik dat je de doodstraf weer moet instellen inplaats van een genocide te beginnen die zij ontsnappen of ook weer uitbuiten voor hun sexuele plezier .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten