woensdag 22 juli 2015

Het is wat met die generatie ,

al weer Tony Manurgain , (lastige achternaam om iets te bestellen op het internet of zo , ik heb dat niet geprobeerd ,  en dat het Alison Kosik haar vader is , is nergens verteld , dat ik met die generatie zo , dat schaamt zich tegelijkertijd weer zo voor problemen die juist daar door er op volgen in de derde generatie , maar wie hun ook nog een verkeerd nadoet , daar heb ik echt geen respect voor dus dat volgt en is te volgen) , maar dope colour, stond daar weer die iets meer Ford Puma ook al 'dope colour' auto zoals mijn moeder jarenlang had , maar daar op Instagram weer dat gehack en als of ik zo dom ben als zo'n kutkind waardoor er een 'Turkenbusje' was , zo maar weg gegeven met dezelfde gordijntjes .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten