woensdag 22 juli 2015

De helft op gekregen en daar niet blij mee ,

die gore gehijg in mijn nek , in zo'n supermarkt , met zo'n vraag , of die ook een domme lul is , en er gewoon op uit om er toch nog een ruzie te krijgen en dan Alexander weer blij , nee ik denk dat ik mijn camera er dan maar eens bij pak en dat eigenlijk moet gaan filmen of toch eerlijk zeggen , hoeveel spijt diegene er ook maar van heeft , als die dat dan ook maar volhoud , in zo'n supermarkt werken ook gewone mensen , die daar ook niet tegen kunnen , wat dan ook genoeg zegt over stoned zijn in de supermarkt is niet hetzelfde dan wat die Alexander allemaal goed praat in die bovenwoning , terwijl ik zelf het nooit goed vindt , dus als zij gewoon een stoned iemand kunnen helpen omdat deze stoned zijnde iemand snel genoeg is , dan weten ze hier bij dus ook waarom ik nog altijd snel probeer te zijn , niet onvriendelijk maar ook zeer zeker wel weet , dat het niet gaat lukken , dat caissière's en dat mannelijk of vrouwelijk dat leuk gaan vinden , zoals zeer zeldzaam eigenlijk wel na de jaren negentig , stoned zijn wel .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten