maandag 20 juli 2015

Misschien is dat nog wel gelukt ook nog ,

dat wat in de trein naast me begint over incest en hoe lekker ik dat zou moeten vinden die Dinsdag wanneer ik voor het eerst in jaren bij mijn Oma op bezoek kom om mijn overleden Oom die daar te veel van wist , waar EricErik mee 'omging', en nu dus die woning uit naast dat café dat ook afgebroken gaat worden om aardbevingbestendige nieuwbouw , dat café gun ik die financiële compensatie wel , maar dat soort pedofielennetwerk dus niet , en krijg ik nog gelijk met alles wat ik over ze zei ook , want met dat soort 'netje's' toch ook weer werk en dat wel , iedereen vraagt zich wel af waarom dat soort probleemgeval (ZWARE UNDERSTATEMENT), wel op het werk , maar dat wat dus altijd dat vermeed , zoiets dat zelf wel eens verkracht is omdat die dat ook doet , daar een praatje mee maken zelfs niet , omdat het witte stront is , witte afval dus , met dus wel een hele cultuur bijgebracht dat er wel pedofielen zijn en zo weer met heel 'netjes' zoals Mohamed , dus nee daar is waar ik denk dat soort intrarassenverraad of intraracisme en dergelijke moet gewoon weer opnieuw tegen hun beginnen , inplaats van dat het als witte stront jouw baan heeft of jouw belastinggeld om de 'aardbevingbestendigheid' , en dat alleen maar omdat ze dat soort witte afval bij een Nederlandse Aardolie Maatschappij hebben weten te krijgen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten