zaterdag 18 juli 2015

Dogma van privacy voor de beroemde of rijke mensen,

en hoe ik mij volledig irriteer dat bedrijven en doden hun integriteit nog meer beschermd krijgen dan die nog leven , niet dat ik wil dat dode mensen postuum beledigd gaan worden of zo , ook als niks meer helpt , mijn lesje wel gehad zoals de Grieken , moedeloos en machteloos , en pas als je dood bent dingen toe gegeven gaan krijgen , vreselijk en dat met dus dat soort dingen die door gaan , niet een idioot stoppen het te kunnen doen , misbruik maken van jouw gegevens , maar jij die geen privacy meer hebt , die te horen krijgt ''Verstop dat dan ook of was dan niet rijk of beroemd geworden.'' , zelf weet ik dat het nog geen jaar verder is met het overlijden van Alison haar Oma , twee of drie dagen voor haar verjaardag aan , maar dat ze vorig jaar dus in een muziekcafé zat met haar vader en waar er stevig op los gerookt mag worden , terwijl mijn kop ook wel eens zo vol rimpels staat als haar vader , die Instagram is nou te vinden via Alison haar Wall-street NYSE foto's , dus ook dat hoe hij drums speelde en hoe hij voor het slapen zijn kleren daar over heen gooit , dus privacy en geen privacy en vooral ook dat, niet weten waar je aan toe bent , maar niemand waarschuwen als President van Nederland om over bepaalde gebieden boven Oekraïne niet te vliegen is eigenlijk net zo erg als het neerhalen van het vliegtuig zelf , waardoor die apathie toch ook wel iets is waar je je niet voor hoeft te schamen, maar je maar beter kwaad over weet te maken , zonder dat Mark Rutte het serieus neemt , nee dat zou hij eens moeten doen , dingen serieus moeten nemen , daar wordt die voor gekozen en betaald om Nederlandse vliegreizigers te verplichten een andere route te laten nemen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten