vrijdag 17 juli 2015

'' Meen je ? "

Ja met alle ongezonde praktijken waar ik aan blootgesteld ben kan ik Vera Lynn de hele dag aanhoren, misschien zelfs maar 1 liedje van haar en waan mij dan nog steeds geen spion of topspion, omdat dat soort brainwashes dankzij dat soort pedofielen in die bovenwoning, mij ook een E.Q.-cijfer bezorgde van iemand rond de zeventig en dat dus voor dat ik hier kwam wonen en iedere woning waar ik een hypotheek voor kon krijgen , een hogere bod kreeg dan ik zou kunnen geven en weer werd ingetrokken nadat ik besloot meer dan drie maanden te wachten op deze woning, en de koopakte 1 Oktober laat zien en betaalde ik toen wel op tijd in de derde of vierde week zelfs van Oktober, wat volgens Mark Rutte te laat is om onze economie te kunnen redden .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten