dinsdag 21 juli 2015

Ik wordt gek soms ,

van dat buiten zijn , dankzij mijn slechte fysieke conditie , het getreiter via mijn telefoon maakt dat ik minder makkelijk naar buiten ga , terwijl ik dat wel zou moeten doen , om dit soort dingen dus niet , de enige geslaagde foto van de drie eigenlijk terwijl ik heus de eerste foto ook wel ga plaatsen , maar dat dus niet nu , maar omdat ik niet meer toe kom aan mijn gemiddelde aaneengesloten beweging van twintig minuten , wandelen wil ik wel , maar wat komt zo graag door die Oosterweg heen , of wat zorgt er weer voor dat mijn telefoon aan en uit , uit en aan moet , dat wat weer probeert mijn 4G internet in mijn buurt te houden , want sommigen willen graag die snelheid dankzij roaming , dat is dan dat eerste excuus en die hartaanval de daadwerkelijke reden , ik zou maar eens op een andere manier aaneengesloten moeten gaan bewegen , en dan zie het wordt hier in Nederland nooit anders .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten