vrijdag 17 juli 2015

Maar niemand geloofde dat zoiets ook werd dood geschoten,

als het president wilde worden, en twee ex-vriendinnen vonden het zo jammer dat ik het zo op het eerste gehoor en ook tweede geen leuke man vond , en ook die naam viel bij mijn moeder haar zijde , dat het gratis vervoer voor studenten door ging en dat ze er eigenlijk niet mee eens waren , en die carrière allemaal om PTT post in Groningen , nee dat was een Universiteitsbaan en nee zelf ook voor gewaarschuwd , dat met alles wat zij tegen mij hadden omdat ik monogaam ben en ook dat tegen sexuele gedragsstoornissen , en dat je in sommige gevallen ook kan spreken van misdaad , en in heel veel gevallen blijkt het ook een misdaad te zijn en niet eens een sexuele gedragsstoornis waar iemand van af wil , ongeveer hetzelfde als een ziekte geen ziekte noemen maar een zegen , en een sexuele gedragsstoornis is zeer zeker wel een ziekte en geen zegen , dus die ex had alleen maar een afspraakje na een praatje gemaakt en toen toch , ja bleef ik er bij weg een paar maanden na de eerste Openbaar Vervoer kaart waar ze hem toch wel even voor bedanken moest die invoering , voor iedere sex afspraak nu gratis vervoer , inplaats van concerten volgen en eens Coffeeshops in het nieuws proberen zoals mijn toch weer opgepikte vriendenkring het ook al deed , alleen ja ik had eigenlijk die ene vriend er bij moeten hebben , wat later zelfs nog een huisgenoot werd en toen ook nog eens een partij mdma in poedervorm niet in een pilvorm wist te krijgen had ik al verteld en ! , dat ik toen aan de paddestoelen begon waardoor het heel veel beter met me ging zoals Stella Gommans vertelde met haar observering ,  want ze wisten bij Veronica dat ik werd begluurd en helaas toch met die andere wat begon , die ook al diegene kende van die O.V.-jaarkaarten , waar ik ook al geen 'afspraakje' mee wilde om de Schoolgeldschuld die ik had dankzij een lening voor dit schoolgeld bij de Informatiseringsbank in Groningen , de enigste bank die deze leningen en de Openbaar Vervoer kaart verstrekte , waar hij toen nog directeur van was , maar dus om 'onduidelijke' redenen is ontslagen , maar goed dat ik die kaart in 1993 ook inleverde , dus wel weet dat ik de pooierpoging van mijn mid-broertje EricErik op mij aan later die andere pedofiel die president werd helaas geen hoer aan mij had en zo in mijn scheldpartij hun beiden exposeerde , ja ergens rond Amersfoort ben ik naar huis gegaan , het kan ook Utrecht zijn , maar om toch even door te gaan op hoe het kan zonder namen noemen, of in ieders geval 1 naam dan en waarom ik die share met die andere collega van haar, zo belangrijk vond voor Alison en zo wel weet dat ik die 'clubje' van die ex-vriendinnen wel weer zeer deed met dat verhaal van de Psychiaters.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten