zondag 19 juli 2015

Zelfs het stinkende weer is hetzelfde ,

als hoe ik de weinige bezoeken aan de meest bekende huisarts volgens mijn moeder herinner , ook de scheepvaartkeuring was er een onderdeel van zijn praktijk toen en ook mijn Grootvader ging daar naar toe om zijn Monsterboekje dus nog steeds 1 te laten zijn waar hij mee varen mocht , en ja de hele toestand met mijn verjaardag doet me aan alles herinneren , ik sprak nooit echt Chinees maar wel weet ik nog dat dat praktijk een praktijk was met een elektronische vergrendeling en echt via een intercom kon je gevraagd worden wat je kwam doen en dan had ja daar die linoleum grijs gemarmerde vloer en dat soort kleur houtwerk als die kast en weer een glazenreceptie luik voor de recepten , of nog erger wanneer ze het niet vertrouwden of je wel een afspraak had gemaakt of dat ze vergeten waren je gegevens klaar te leggen , in Alison haar resultaten zag ik een oude archiefsysteem met ook al dus die hint van misschien beter dan een computer en de storingen , om hoe beknopt alles ook was , een grapje verloren in de vertaling , maar in een notendop geplaatst , inplaats van nu nog steeds weinig en soms veel vertellende informatie , maar ook een tijd waar er dus intellectuelen serieus dachten over LSD in je eten en drinken te stoppen , en daardoor de werkende man en vrouw nog steeds zich tegen het harnas te werken en autoriteit , autoriteit bleef , maar helaas vaak misbruikt om mensen onterecht wat mee aan te doen en nooit bij stil gestaan toen op de vraag ''Naam?" , ''Die noemde u net.'' , ''Oke maar dan geboortedatum?" , en eigenlijk is het verwijt van identiteitroof door de computer eerder flauwekul , maar nu pas wel te geloven .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten