maandag 20 juli 2015

En waarom zou zo'n familie Heksentit dat nou doen ?

Omdat ze dachten dat mijn mid-broertje wel mij zo goed na kon doen , en dan Alison vertellen dat ik EricErik was en dan hij dan probeerde mij te zijn en dat is mislukt , ook dat het met alle hacken en inbreken op alles van mij toch nog een hoer te maken , want dat was waar ze het al weer niet goed begrepen , zelfs Richard Gere hield er mee op of die andere film 'American Cowboy' of zo , geen zin in en zij wel , want hun veterstrikdiploma hebben ze gehaald en dat was genoeg voor ze, tien keer in een morgen aan en uit voor zo'n pedo , maar als het nog een luier aan moet is het niet welkom op de Kleuterschool , en wel nog steeds die 'domme' broer met s'morgens zijn eigen manier om ze te strikken en en s'avonds lachen om die dubbele knoop soms die moeilijk los ging , dan wel kijken , omdat je als ouders wel ruikt wanneer je een hartaanval krijgt als die slaapkamerdeur open doet , voelen ze zich een held mee pedofielen zonder 27MC/CB , of zo schizofreen zelfs zoals ik al zei dat ze denken dat ze het goed vinden , en dan nog steeds dat soort witte stront mij aan alle kanten rijk te noemen want dit soort koffiemelk heb ik veel liever , dan zes naar banaanstinkende pijpcondooms en een dood meisje in de voortuin , maar dat al weer vergeten , nee ze hebben nog 1 Aardbeiencondoom liggen als alibi en of ze die van mij kregen want die is rijk , nou daarom dus pleit ik voor de doodstraf terug echt waar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten