woensdag 22 juli 2015

Mangurian dus , sorry dus voor iedereen ,

met dezelfde achternaam , maar serieuzer bedoel ik dus met slechte namaak , dus eerst met mijn kat , die lag bij mij in bed , alleen de slechte namaak begon dus met sex met hun kat , dus ook Indy zelf heeft geen zin meer in om op het hoekje van het voeteneind verder te slapen , wanneer ik aan Alison denk , zelfs slapen doe ik maar alleen , daarom ook Moffy die ik soms nog s'nachts moet weg jagen om hem dat vol te laten houden en haar tegelijkertijd niet naar mijn slaapkamer te laten jagen , en nee dan is zo'n discussie soms het makkelijkste te vermijden door het niet eens te hebben over wat goed ging tot zo ver , ik weet niet zo goed alles over Alison en dat komt hopelijk heel snel , en wat ik over onze vijand vertelde is hun eigen schuld , om dus dat soort universele rechten voor de mens te ontkennen , voor het volhouden van wat zij allemaal slecht nadeden en ook doen nog steeds .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten