maandag 20 juli 2015

Zoals dit, dat moet je ook als regering zelf,

ter discussie mogen stellen , waarom zijn onze op en neer gevlogen vee en geslacht dus vaak weer terug , wel goedkoop te doen en die mozzarella weer niet , in voedingswaarde mis ik bijna de helft aan vet , en ik weet het onze Nederlandse kaas is nog steeds te duur , over alles wat ons beloofd als burger binnen een Verenigde Europa , wordt er letterlijk niks voor ons waar gemaakt , met nu weer bijna niets gefabriceerd in Griekenland zelf en daar weer koffiemelk dankzij subsidies drie keer zo goedkoop als hier drie keer zo duur dankzij belastingen , en dan denk ik dat de nieuwe Griekse regering wel gelijk heeft , om geen nieuwe verkiezingen uit te gaan schrijven , waar ook nog eens op is gespeculeerd , want er is nog drie jaar te gaan , met dat soort op elkaar volgende stellingen waar het voor iedereen eigenlijk beter ging , maar alles zwijgt over Nederland , behalve dan Bloomberg die ik kon ontvangen en toen begon dat 'particulier' initiatief weer met het verzieken van mijn internet , maar dankzij Bloomberg weet ik dus dat Griekenland 2 Miljard heeft betaald, van de bijna 7 die het heeft beloofd , dit ten koste van de pensioenen en dergelijke , en toch hoop ik dat het gaat lukken , ook nog eens al het geld weer terug te verdienen aan de pensioenen voordat iedereen die beroofd is van dat riantere pensioen , dood is .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten