maandag 20 juli 2015

Ja jammer dan met die kutpedofielen ,

om voor de onschuldige mensen maar niet te zwijgen ik ben dat namelijk ook , ik stopte met drugs anders geloven ze me niet over die pedofielen , dus ik weet het niet op zich wie niet van horror houdt of dat ook gelijk een pedofiel is dat klopt niet , maar ja dankzij hun die pedofielen was het wel weer iedere weedroker is psychotisch en zodoende een leugenaar , dus kies maar en dan toch is weedroken misschien het beste nu weer tegenwoordig met al die Gothic-chicks ook al zat van pedofielen en daar door toch ook maar een andere film willen zien dan Saw ook al is dat deel zeven of acht , maar ja ik maak ook graag een markt kapot , een verzekeringsmarkt en helaas dat met die dvd prijs hebben zij gedaan .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten