dinsdag 7 juli 2015

Steelwratten zo groot als mijn pink ,

twee stuks heeft deze 'mevrouw steelwrat' zoals ik haar noemde in mijn melding bij de Politie , dat ze weer aan het telefoonhacken is om mij zo kwaad te krijgen , waardoor er iets misgaat , zodat ze het weer kunnen proberen mijn methylfenidaat op te halen , en dat ik van ze walg en er over denk om met een mes of zo op zak te gaan lopen , wanneer het nog een keer weer probeert O.V.-chipkaarten af te troggelen , en dat het feitelijk ook nog eens gaat om met mij in contact te komen , en dat ik hier een getuige van mijn eigen familie voor heb , het nadeel is , in die bovenwoning kan ik haar niet zien , met nog steeds die grote bek van haar (anders passen die steelwratten er ook niet op!), nog steeds als een Noelle maar als een psychiatrische sexueel gestoorde patiënt tegen mij aan te praten , nu wel weg te willen , omdat niemand haar toch nog leuk vindt dankzij dit , en dat na zo'n melding bij de Politie waarmee ik weer geen achternaam krijg na meneer , kijk dan weet je met dat soort Har, Harry, en tig verschillende achternamen zoals ook al zijn broertje en dit zusje met verschillende vaders , morgen hun alibi's weer klaar hebben .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten