donderdag 16 juli 2015

''Dus je wordt ineens besprongen door 'rambo'!"

Ja ondertussen moest ik dat al weer vergeten , alle moordpogingen toen al in mijn slaap , als jankend thuis kwam en toch al een Oom zijn liefdesbrieven weten op te schorten voordat hij naar Amerika vertrok en net als mij maar wat graag ook , en dat dus daarom ook geen geld wilde betalen omdat hij toch zo ging , niet 1 twee drie dood , en toch maar volhouden met wat had kunnen weten of beter niet had kunnen weten , maar niet doen , daar mag het nooit over gaan , want anders doen anderen het na , wat wel gebeurde trouwens , ieder beschadiging aan mijn hoofd , komt toch daar vandaan , het niet kunnen lachen om pedograppen , want zij hebben liever dat , dat het eerlijk over hun pedofiel gaan kan , en daarna krijg je je vriendinnetje , dus ook een probleem en ik denk het wel , dat je het weer helemaal door het slijk moet halen , pedofielen , maar helaas schiet het niet op met het geld om er weer bij te lopen zoals iedereen zonder afkoopsom in een zedenmisdrijf , dat zei ik al eerder , sinds drie jaar ongeveer lopen sommigen in nieuwe kleren rond en gezien het te kort aan tegenkandidaten vallen ze daar mee in de prijzen , of het is weer Humberto Tan .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten