zaterdag 11 juli 2015

Ik heb spijt er van dat ik niet heb kunnen geloven ,

dat Leonard Nimoy ook hier in Groningen was met ook zijn dochter en kleinkind op de Oosterhout/H.N.Werkmanbrug , maar ja een compliment volgt , maar dan alleen over leeftijd en ja iemand die op je af komt lopen als dit , in een blauw shirt en je kent William Shatner niet , zou jij dat geloven als die je alleen maar aankeek van " Zeg eens herken je me ? " , ik vindt het ook raar met deze tijd dat verbale brutaliteit niet eens meer echt geprobeerd wordt als het toch goed bedoeld is , en ik begon nee te bleren ik dacht dat het een oude vriend van me was met een heroïneprostitutie verleden , maar snel het compliment wel even ruim 35 jaar jonger dan de echte Nimoy , voor Nimoy ook mooi om te weten dat ik geen flauw benul meer heb van de leeftijd inschatten dankzij het gebrek aan televisie , en dat zei ik al , hier door mis ik de basis voor een heleboel grappen wat die sexuele gedragsgestoorden met hun nog erger dan de nazi's wens , voor elkaar kregen , om tien jaar van iedereen hun leven zo te verzieken met wat ik vorige week nog zei , dat ze met hun incestrelatie het hartstikke leuk vinden eigenlijk dat na veel ruzie over polygamie en met wie doe je het , dat zij op dat moment niet worden gelooft als ze zeggen dat ze het met hun broer of zus doen , het zo misbruik maken van een fatsoenlijke ontwikkeling dat incest niet goed is en zo ook niet meer voorkomt , en dan worden ze kwaad wanneer je het wel gelooft en willen ze je met hun allen wel vermoorden , zodat hun gelach en geschatter over iemand zijn of haar echt goede Tarotvoorspellingen en het verzieken van die voorspellingen , maar niks voorstelt , beginnen ze weer te schaterlachen dat ze toch al het totale kwaad zijn genoemd , en ja Leonard Nimoy niet herkennen is dan niet eens zo erg denk je , maar ik voel me zo schuldig om hoe hij mij wel herkende en ik hem niet nog even eerder in de stad Groningen dan Christopher Lee , hij wilde wel helpen met Alison (Kosik natuurlijk) en mij , gewoon geen censuur die anderen zo'n schaterlach oplevert ook dit weer , want wat ze willen als nog erger dan de nazi's en het totale kwaad , dat schuldgevoel niet bestaat , terwijl ik mij voor altijd schuldig blijf voelen , terwijl de schuld toch echt ligt bij die vieze bovenwoning uitwoners en andere 'A'.F.O.-ers in te breken op mijn stereo met allerlei dingen die mensen niet voor mogelijk achten of liever vergaten dat ze het wel wisten , daar zijn polygamen zo blij mee , met die ontdekking van B.F.Skinner , dat er geheugenverlies ontstaat door de trauma die iemand verwerkt , dat positieve ervaringen dus negatieve ervaringen kunnen verdringen , dus daarom moet je polygamen gaan vermijden , beginnen ze te janken , vinden ze dat je discrimineert en je nog altijd erger dan hun , een 'nazi' , zo zielig zitten ze in elkaar als incestpedopetfucker , maar positief blijft dat ik hun wel zal onthouden en in ere Nimoy, Lee en Macnee en lastig met Sharif komt me nu niets te boven hopelijk hebben ze die dagboekpagina echt gemaakt of met anderen er toch ook over gepraat , mijn reden is dus voor het feit dat ik mensen te laat herken dat , ik heb bijna vijf jaar lang geen televisie meer en zie hun dus niet ouder worden zoals anderen wel , ook vindt ik mij niet zo lang ,  op zich vond ik Nimoy langer dan mij in lichaamslengte maar toch in realiteit blijk ik dan weer zo groot , met alle respect ik heb begrip voor William Shatner en zijn eetpatroon , die heb ik ook en ook mastruberende dames en niet die quote als in de film Thursday , maar dat ben ik ook '' Wat maakt mij dat nou uit als je je maar niet mastrubeerde op je hond ! " , dat klinkt dan vrolijk maar hij wil dan ook graag zijn tickets voordat hij in de problemen komt die ik ken , maar niet zo erg als hem , dus op een andere festival niet aan het eten voor een Winterdag en dan zo veel dagen eten , '' Nee ik kom te laat ! " , zo vindt ik Shatner geen klootzak ,  al helemaal niet wanneer hij hard op begint te schreeuwen ''Hey weblogger ! , come overhere I am William Shatner ! " , want dan moet je , en nog veel meer , wie bij mij aan de deur komt en mij en Alison wil helpen voor al doen , en ook dat kan Shatner even zo pats met de rug van zijn hand tegen mijn buik , David Bowie ook , maar als impressario en die rol stond vast Shatner als pa , dan moet iedereen toch eigenlijk wel weten waarom ik zo reageerde op mensen die dachten dat ik zo het bed met hun in ging om me te vragen of ik David Bowie zijn zoon was , '' Nee ga weg met die onzin , zo zat van ! ".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten