woensdag 15 juli 2015

Toffler en zijn boek bijna uit,

en het ging over scholing, in de poll's doet Donald Trump het heel goed, maar schoffeert Jeb Bush ook heel hard om zijn mening over Common Core, bijvoorbeeld de Darwin theorie is wat Jeb Bush heel normaal vindt om les in te krijgen en wie Common Core aanhangt, wil dus zelfs dat deze verplicht is om te leren want anders ben op het Internationale vlak van Universiteiten toch een soort persoon die niet bij de toekomst past, wat nou precies Donald Trump zijn grote verschil is weet ik niet, maar wel dat Scott Walker een hele boel potentiële kiezers verloor, door niet de Common Core als standaard voor alle staten in Amerika te verplichten, zelf ben ik dus ook met toekomst bezig en een Pete Hoekstra ga ik niet worden, maar geeft misschien een indruk hoe de stad Groningen ook een aantrekkingskracht had op negatieve personen, die dus een bedreiging zijn voor de werelddemocratie en waarom een heleboel zinloze, al jaren geleden discussies weer ge-opend zijn en dat is zeer zeker ten onrechte om daar Jeb Bush daar de schuld van te geven omdat hij nu zijn broer George in bescherming nam, en ook terecht zei met wat we nu weten had het niet moeten gebeurt zijn en ook wel dat hij de terugtrekking uit Irak niet goed keurt, ook de Iran deal nu niet, maar toch denk ik dat als je echt met de toekomst bezig wil, zoals de Familie Bush het eigenlijk ook wel wilde, dan moet je niet gaan stemmen op Donald Trump, en waarom deze screenshot, omdat ik de abortuslobby niet perse steun in alle omstandigheden, maar wel vindt dat abortus veilig en geregistreerd moet zijn die ten eerste en als anti-abortuslobby waar ik nooit bij zal horen, die zou ik ook het advies geven eens te gaan pleiten voor ander medisch onderzoek, dan alleen maar een injectie nieuwe dna .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten