woensdag 15 juli 2015

Oké dat lukte en om heel eerlijk te zijn,

had ik liever Alison dus hier, dan dat ik dat zag, mijn Google plus is vaker bezocht dan David zijn eigen Twitter, zit er in dat het dat blijft, dat ik David blijf zeggen, wanneer hij ook in de Oosterweg zou lopen, of nog beter, een kop koffie kan komen drinken, dus dat is dat enorme verschil met mensen die nooit echt zijn, die gaan lopen beven en dergelijke als ze zeker weten wie wie is, en ik denk dat ik op zich een compliment als deze ook niet ondankbaar weg moet zien te halen via een klachtenprocedure of zo, omdat niemand het ziet zonder Google +, maar het schijnt waar dat zijn Twitter dus minder bezoekers heeft dan Alison haar Twitter, zo ongeveer, maar zijn Facebook wint gelukkig nog steeds en daar ligt dan ook de logica, dat ik met meer plaatjes en de mogelijkheid om te reageren, en daar ben ik heel blij mee, dat ik dat nu niet hoef te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten