woensdag 8 juli 2015

Dan begint mijn vader te lachen ,

'' Hij heeft geen ligbad ! " , en dan al mijn ontvoerde kindereigendommen , ik heb alleen dat kinderfoto-album nog onder de vreemde bruin geworden vlekken , maar mijn kinderbijbel met kleurenprenten van Piet Worm er om verkocht , die ex en EricErik hun privéleven , of mijn kinderhorloge een opknapbeurt , ineens een zwarte wijzerplaat inplaats van blauw , dus kapot geslagen en weg gegooid , die geheim agent was al dood zo in die tas in dat ligbad gestopt , maar wie weet schrijf ik scenario's voor films of misschien toch maar niet met dat soort vieze homotjes die dat katten deden , daarmee mag je het altijd blijven doen , ze niet bang maken , maar ze het dan ook maar mee laten maken , een beleving met hun gesnik ''...van de armoede...'' , ''...omdat mijn ouders zo rijk zijn... '' allemaal hetzelfde kut excuus .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten