donderdag 9 juli 2015

De hoeveelheid veranderingen in de jaren negentig ,

maakten een heleboel ziek , want door de overload aan veranderingen ontsnapten pedo's aan de aandacht om wat tegen ze te doen , dat is een ziekte , de hoeveelheid veranderingen toen , veel mensen die veel konden doen , reizen , kopen , en beleven (drugs, prostitutie, en games bijvoorbeeld, of avontuurvakanties om aan te sluiten bij zo'n 'geheimagent') , met dus als voorbeeld een laptop nu , notebook in de eerste jaren van de jaren negentig met housemusic , maar toch niet zoals het antwoord apparaat in de jaren tachtig , wat duur was en al aanwezig in sommige huizen waar kleurentelevisie en videorecorders ook al weinig nieuws waren en voor het grote publiek ook nog vaak onbetaalbaar en dat in achtname de compact-disc en digital video disc , dat zijn veranderingen geweest in een hoog tempo en omdat er aan verdient moest worden , en met mijn hoeveelheid 'glitches' wil ik liever ook gewoon 1 systeem , en ik kan iedereen aanraden die gisteren in het nieuws waren en niet echt wisten wat er loos was , dan alleen maar de boel uit te hebben gedaan en opnieuw gestart om te kijken of dat hielp , ga vooral geen nieuwe computersystemen aan , die weer via een adoptie aangesloten te kunnen worden , ik ben echt deze computerera zo zat heh , ook al is het maar vijf decade's tot zo ver , met weer een kat te zeuren dat ik geen aandacht meer voor hem heb , en video's die ik graag op normale wijze had willen zien , zonder alles eerst maar weer uit te hebben moeten zetten en nog een hogere 'telefoonrekening' voor krijg ook nog .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten