woensdag 8 juli 2015

Die vieze vuile rot-ex S.A.B. ,

deed ook zo met de kat aan de sex en geen psychiater gelooft je , en zo zit dat met dat tuig ook in die bovenwoning , die wil wel maar wat graag hier eens binnen zitten als toen , aan mijn spullen zitten en zo , op 28-29 Augustus 2004 lag die ex 'niet' te snuiven in die slaapkamer met nog zeil uit de keuken van mijn moeder , maar sinds die pedofiel , die S.A.B. te vroeg vrijgelaten is , is er geen bescherming meer voor de psychiatrische patiënten of cliënten , maar dus voor daders als hun , als personen in de 'privé-omgeving' , wat ik wel niet aan personen tegen kom met bijvoorbaat al geen respect voor mij , omdat zij dan al uren met hun aan het praten zijn geweest aan de telefoon , zonder in de reden te vallen , maar omdat ik gewaarschuwd was , bleek dus dat zij die ex alle misbruik pleegde van de nieuwe wetgeving in de psychiatrie , maar meineed pleegde ze niet , zij mocht aangifte doen van inbraak en van verkrachting , mishandeling , van alles , maar dit soort intimidatie daar gaat het nooit over , dan alleen maar als zorg voor een persoon , die niet rustig genoeg kan blijven , dus van die dictatuur ben ik niet gediend , de Politie beloofde mij wat te doen tegen hun in die bovenwoning en dat het Buurtoverleg Groningen verder niks doet , heb ik hun ook al uit gelegd , dus ik schaam mij er niet voor om mij te verdedigen , zij in die bovenwoning wel , dat weet ik nu al , met alle normaalste dingen waar ze jaloers op zijn , en waar ik anderen liever niet aan heb zitten , net zo min als hulpverleners aan zoiets willen zitten , wanneer het goed is .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten