donderdag 9 juli 2015

En toen weer die helaas nog niet dood gereden ,

stuk stront op een drie wieler waar ik het gisteren nog over had , wat heeft die even een geluk of een pech dat ik op Alison wacht , maar nog altijd spijt heb ik wel dat ik haar toen niet vermoord heb letterlijk in 2004 , gezien het feit dat het al dankzij hun vieze gore kutkerk vereniging het toch al meer dan elf jaar geduurd heeft en nog steeds niet zo ver is dat Alison en ik bij elkaar zijn , en zo'n stuk stront op een driewieler haar kind al heeft , met al het goede in de wereld , weet je met dat op zo'n driewieler voor gehandicapten dat er zoiets is als het kwaad , en wat als religie begon , en hopelijk eindigt , met dat soort tuig waar ze zich toe wilde laten bekeren , ze had het niet alleen over mijn dood 'gestimuleerde' grootvader en hoe trots ze daar op was , maar ze wilde ook 'moslim' worden , vandaar dat ik praktiserende atheïst ben , met alle respect voor elke religieuze iemand die ook tegen het kwaad is , gadverdamme wat weer een kutdag gelijk met dat soort 'toeval'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten