vrijdag 10 juli 2015

Gebeld met de Politie en ik ga ze zeer zeker weer bellen ,

want ze willen niks anders in die bovenwoning , het was weer vanaf half drie vanmiddag ongeveer tot half zeven als of ik onder een viaduct woon , dat soort gedreun de hele tijd maar door , maar dan bel je , dan krijg je wel te horen '' ...even geduld . '' , want je moet worden door geschakelt en dan klinkt dat bandje ''U belt nu met de Politie , in het geval van een haast of spoedmelding bel dan 112, voor iets anders blijf dan aan de lijn.'' (voor sommige cokeheads leuk), maar ik heb de verbinding dus na twee minuten moeten verbreken omdat ik dat bandje miste en na het eind kreeg ik ze gelijk aan de lijn , dus wel net even gekeken naar Alison op SnappyTV, via Early start, dat had ik acht uur geleden al moeten doen , maar ook daar dat soort aandacht verpest dat ik weer twee keer kijken moest , altijd dan dus , van hun dat soort 'invallen' eigenlijk uitvallen en gestoord gedrag en gestamp .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten