vrijdag 10 juli 2015

Ik ga de Politie weer bellen ,

in die bovenwoning geloven ze het niet , maar tot eergisteren ging alles redelijk tot prima , nee maar Google heeft ook voor hun Chrome alle toestemming om alles weer te gaan controleren en dan gaan zij in die bovenwoning 'schoonmaken' , met weer 1 koelbox en Xenos foto van de muur af , zo'n print op een zeiltje met van die nietjes uit een pistool , en nee daarom zit ik er niet op te wachten om nog langer te wachten met bellen rond een uur of tien , elf uur s'avonds waar vieze Alexander het eerste fysiek wordt met in mijn gezicht te zitten met die vieze vingertoppen van kom op , maar ik heb geen medelijden meer met hem , alle pogingen gedaan met deze participatiemaatschappij en hij er uit dan kan zijn zusje met die hetekrulspeldenbadmuts zoals zijn moeder tenminste nog een kind krijgen met niet drie ogen in het voorhoofd en 1 oor op het achterhoofd zoals het daar in nu al verkeerd in elkaar steekt , probeer ik dan maar weer rustig eten te gaan koken en ruim voor zeven uur klaar te zijn .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten