woensdag 8 juli 2015

Ik hoop het wel ,

dan ook weer verplicht een huisbezoek bij de melder , wel pleegden zij een 'zorgmelding' bij Lentis , maar dan daar aangekoppeld voor de belastbaarheid (de mogelijkheden en ook redenen om ze te benutten in te schatten) , en andersom als de Politie denkt dat ik meer pillen moet gaan eten omdat 'mijn' hulpverlener dat zegt , dan dus ook die experiment dan maar , je gaat als hulpverlener ook eens op onderzoek naar deze 'zorgmelders' , en ook bij diegenen dus waar bij hun over geklaagd wordt , want ik zou misschien wel eerder een In Beschikking van de Staat kunnen krijgen of een Rechterlijke Machtiging op deze manier dingen te melden dan zij in die bovenwoning , en daar ben ik resoluut mee , bij de eerste aankondiging van zoiets ga ik gelijk weer naar Amnesty International , terwijl die ongetwijfeld ook al weer op de hoogte zijn van dit , omdat het verband er nog steeds is met dat 'experiment' , dat verkrachters zoals J.P.Balkenende of mijn ex geen weed roken en sexueel geweld slachtoffers wel , dus zij nooit meer de bak , de gevangenis voor meineed of zo , en iemand anders maar vol willen pompen met medicatie als dreigement is weer gaande .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten