vrijdag 10 juli 2015

Nou weten ze ook zeker wie die A.M. is in Coop ,

onze buurtsupermarkt , ik ben maar uitgelopen , deze mosachistische pacifist zijn stalking en laster, het hele verhaal in het kort, eerst boodschappen gedaan bij Albert Heijn, en daar staat die je dan op te wachten, achter zijn voordeur, want hoe anders kom je er dan aan en ziet direct dat ik niet tot die sexuele gedragsgestoorden hun 'omgangscode' voldoe , dus dan ook niet begin met heel schijnheilig doen als of je elkaar niet kent en het prettig vindt om elkaar te zien , idioot heb ik hem voor uit gemaakt , en dat loopt dan zo die straat door als of hij niet naar Coop gaat, om dan in Coop af te wachten welke rij ik neem en daar achter mij te gaan staan, met zijn vieze gedachten dus ik dacht aan meppen , doe ik al langer dat weet die ondanks dat stomme geglimlach van hem , zodat na het afrekenen ik hem toesnauw op te houden met het doen alsof er niks loos is en hij op moet houden met dat gestamp , wat hij ontkent met een slap Duits accent, dus publiekelijk de vraag be-antwoordt dat is die domme lul , daar maakte ik hem voor uit, helemaal niet zo kalm als dat 'bang' persoon , die in ieders geval nu ook bekend is bij twee van Coop , maar ja anderen kenden hem ook al met dat geklaag over mij en die stond achter onze kassa , mij te vertellen wat ik niet moet doen of ze bedoelde het goed, dat hij dat niet moest doen , want daar ligt dan toch de lijn denk ik , dan begin je geen verdere provocatie's en wacht je tot ik afgerekend heb en dan spring je hyperenthousiast in de kassarij , waar diegene waar je ruzie mee hebt en uitmaakt voor onredelijk en agressief weer uit is naar huis toe , of nog meer normaal , je neemt die andere kassarij en gaat niet ook nog eens verder met alles in die bovenwoning nu, en dat allemaal weer naar de Politie toe gemeld vandaag , en geen dempende natte wasgoed nog in de wasmachiene op een Politiebureau , maar daar maakt hij graag kans op , dat moet die niet vergeten , in zo'n geval zit aangifte er zeker in , en ook zijn eerste verklaring waarom 'ie dat zo maar doet' ? , dus zit hij daar dan ook .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten