vrijdag 10 juli 2015

Wel vuil, ik wil dat mijn verhaal ,

over een Kreeft en een Zeeschildpad ook klopt met een Zeeotter als oscillator , ja dit is intelligente humor en daar moet wat voor gelezen hebben wat je net als mij over twee weken vergeten bent , maar je begreep het wel , als je dat maar wel onthoudt , anders spelen we nooit een potje dammen of schaken , want mijn rug doet altijd zeer , helemaal na die diepzeevisfilmpjes die eigenlijk diashowtjes zijn op TheRichest.com en die reuze Inktvis helemaal niet laat zien , maar eigenlijk dat voer voor dat beest op dat plaatje onder de lelijkste hond en als die van Alexander in die bovenwoning was , hoeft niemand daar voor gestraft te worden denk ik , dat hij zulke ouders had die hem daar mee lieten lopen , in de bomenrij langs de Fransstraat in Delfzijl , de meldingen al weer gedaan bij de Politie , en op Google plus uitgelegd dat de radio-instructiefilmpje niets uitlegt over het afluisteren , maar wel een goede indruk geeft over de voordelen en nadelen van radio toen en nu in de toekomst of heden na nu , nog ja toekomst komt ons toe .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten