donderdag 28 mei 2015

C.O.P.D. CD , zou je het zo kunnen noemen ,

gezien het hijgerige uitgesproken soms klemtoon verschuivende ademhaling die niet perse ongunstig is maar als voordrager iets van onprofessioneliteit geeft ,  niet in het geschrevene , maar in de voorbereiding is het te horen komt niet uit Groningen en wel liep het daar mee naar binnen , een zooitje alcoholisten en nooit rokers genoemd , de kat die het mij constant ongemakkelijk maakt om te schrijven letterlijk waar om zijn kotsbek mij de tanden haar klieren laat vloeden of bloeden misschien nog of dan zijn nagels die mij puisten bezorgen waar alleen vijanden van dromen natuurlijk of zelfs een misstap toewensen waarbij het teelbalkanker wordt genoemd , 'gelukkig' maar die kat blijft binnen die andere ook en ik wil graag weer schrijven ook heel statig en nu geen broodschrijver schrijf ik enkel om de roem volledig zonder schroom maar toch naar de werkelijkheid zoals ik spreek , zelden nee dat is een leugen , als ik spreek dan scheld ik op mijn kat dat blijft hetzelfde , maar even terug , 'backspace' ik wou ook even geen Engels in die maar dus een andere woordje dat gebeurt als niet een verspreking maar andere adem in of uit moment was beter geweest probeer je dan te voorkomen , en waarom zo veel 'interesant' gedoe over heroïne en nooit over wie wel of niet die hoeren bezocht , gelukkig las ik de Bijbel niet helemaal en weet zo gingen firma's kapot en als adellijk en ijdel schreef ik graag weer statig , wat mislukt is een soort profiel van mijzelf zo mooi dampte mijn aardappel als ik vloekte , me niet graag liet kennen zoals anderen met Sterfbed , geen natte ogen kreeg dus ook niet had maar glazige ogen bezat .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten