maandag 25 mei 2015

Dat was een verandering ,

mijn profielfoto op Google + , terwijl mijn uiterlijk niet zo florissant is als het was in de rustigere periode , de oorzaak van mijn regelmatige leven op het juiste tijdstip te leven is wat sommigen jaloers maakt of in ieders geval niet goed bezig met hun eigen leven en dat omdat ze zelf daar in die bovenwoning niet tegen kunnen , of op z'n minst het 'mannetje' , waardoor ik Duitse al vertrokken homo's de schuld zou moeten geven van het tandenknarsen , terwijl het dus in werkelijkheid meer recentere luchten zijn , ja priapismen en zo die hele 'telepathie' nog eens willen proberen met muilkorf voor om de traantje's geen Alison te kunnen zijn en mij weer volledig depressief niet eens meer weten te krijgen , door alle aandacht die hier ook weer naar uit gaat , waar het niet moet , ga ik zo een afwas doen en hoop dat het allemaal zonder hun gebabbel is , want in de binnenstad of andere supermarkt zijn er echt leukere mensen die Alison en mij tenminste wel van alles in het goede gunnen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten