zaterdag 23 mei 2015

Waar je niet van uit moet gaan ,

is dat er een 'het volk' is dat dus altijd het volk is , of als altijd hetzelfde , maar 1 volk zijn dat kan , biertje en dan de merken en de brouwersfamilie van Alfa is eigenlijk echt op de eerste indruk als familie van mijn moeder haar zijde en die hebben soms wel eens gewoon Hertog Jan dankzij mijn Oma , en dan Amstel ik moet wel , de Klok ook , Veltins maar Alfa ook eens als verplichting want had ik mijn betaalde baan nog dan was het dat soort bier dat de minste schade toebrengt aan het milieu wel , en nee ik denk dat er voor sommige Heineken drinkers of de Grolsch drinker er toch wel een beetje herinnering was , dat je soms met tegenzin de niet biologische vlees kocht omdat je te laat was soms in de supermarkt , en dan was Amstel of Heineken al uitverkocht en vond je Alfa zo rammelen op het stuur , zonder dus van die ene krat gelijk een stuurmand te maken , dus nee ik doe het voor hun de familie van die brouwerij , mezelf en ook het milieu , uitleggen , er zijn meer zat van die sjacharijnen die geen recht hebben op sjacharijnig zijn , daarmee wel weer echt net mijn Oma zo'n instinker .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten