zaterdag 30 mei 2015

En dan lees je dit ,

en dan weet je gelijk waar het mis ging voor heel veel mensen , ooit baby's van ouders die nog liever dood dan levend zag , zoals die 'A'.F.O.-ers , ''Hup er uit klem op die navelstreng , knip hier en oprotten!" , in tien seconden , nee daarom ben ik zo'n motorische fysiek wonder toch nog wel ondanks alle getreiter en gelieg van sommigen op mijn lagere school hun intelligentie en sportprestaties of sociale capaciteiten , ja mijn mid-broertje zat ook op de lagere school , dezelfde na de echtscheiding zelfs , maar in eerste instantie denk ik dat ze Zweden en het land van goede sexuele wetenschap en dergelijke nu toch echt minder aangenaam gaan vinden , wat ik goed vindt , niet alle Zweden willen hun peutertje in een uurtje orgie per week verzeild zien en dat is daarom ook verboden , met zo natuurlijk die start van zo'n onderzoek .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten