donderdag 28 mei 2015

Het ene doel bereikt ,

om twee uur die woonkamervloer gedweild , doel nummer twee is weer die kattebak volledig verschonen en ik mis weer de lokale huis aan huis krant die op Woensdag bezorgd wordt , soms op Dinsdag soms op Donderdag , maar ze zijn terug gegaan naar 1 bezorgingsdag en dat soort getreiter nog steeds denk ik om ze naar buiten te krijgen , ook al zijn ze duidelijk nog steeds gewend aan een buitenleven , toch ook ga ik met alle ellende van het hun op binnenkatten laten lijken de moet niet opgeven om een krant die er niet is , met alle zorgen die ik om ze had schreef ik ook al zelden , en nee ik mis het 'zweverig' schrijven wel , het weer omhoog krijgen naar een literair niveau zonder al te veel moeilijke woorden of zo , maar wel in lijn door zoals hier en daar een voordracht ook was , het geeft zeker een tijd weer waarin de politiek nog echt de politiek was en niet zoiets als een gescheiden vader , die een babysitter huurt terwijl het kind met moeder al verdwenen is naar Amerika , twee jaar lang .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten