donderdag 21 mei 2015

Zuur , om azijn toch nog te verkopen ,

op een medium die je niet meer proeft , de aardappel als verdikkingsmiddel , wel lekker en roze , echt een nichtenverpakking of voor vrouwen en kinderen , dus daarom praat ik er zo over , de kruidenboter aardappelchips had ik toch wel moeten doen , maar mijn Oma die overleden is kocht dit soort dingen 'altijd' voor mij , want soms was die tweede tas toch nog wel te doen om mij die mee te laten nemen met , ''Met hier dan past die er toch nog bij boven op tegen de regen.'' , en dan weer onzin door EricErik denk ik over het af laten roven van zulke tassen door 'negers' , en nee ik weet heel zeker dat dit eerder te maken heeft met hoe hij dingen oploste met sommige dealers , nee daarom dan ook zo'n tas eens niet weg gegooid of zo , maar in een renpartij mee misschien , zelf weet ik niet of EricErik dit soort dingen ook kreeg , misschien liegde hij die dingen daarom ook bij elkaar zodat ik het niet mee kreeg .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten