vrijdag 22 mei 2015

Moe van al het lopen en staan bij zo'n afwas ,

en eten koken , ook gitaar spelen gaat nog niet lukken omdat het telkens weer terug loopt in de juiste toonhoogte , als de gitaarsnaren nog minimaal in hoogte gaan verschillen dan zijn ze misschien al weer versleten , want ik zag al een deukje in de zilveren wikkel rond de nylon , zelf heb ik ooit gedacht aan stalen snaren , maar toch had ik een helder licht om te gaan voor nylon en een winkel in de binnenstad nog voor zulke dingen met losse snaren nog als ik het goed begrepen heb , Muziekhuis Westerhaven en ook dat Tonika is er ook nog , maar de betalingen aan de bank waren weer enorm traag en in de filiaal van de Grote markt moet ik het nog steeds eens proberen met het inloggen op de indentifier daar en hoop dat het lukt , omdat het verder geen slechte bank is waar ik nu mijn betalingen nog doe , maar ik wil van die beroepshomotje's af en dan zit ik makkelijker om dat te doen , met meer plekken waar ik kan internetbankieren .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten