zaterdag 23 mei 2015

Dus beweren dat je films die ik koop ,

duurder zijn dan waar ze voor op je Seagate staan is dom , ik ben met opzet dom , niet om respectloos te zijn of om respect te krijgen , maar om mij niet te vermoeien met nog meer ellende zoals een Seagate tweedehands weg geven en daar die ene film voor zeventig cent gemiddeld op je Seagate maar toen €14,99 nieuw en verpatst misschien voor dertig cent , toch een ruimte won in je woning om een hogere energierekening te hebben , en dan dus die Seagate om die ene vergeten film nog even terug te willen , maar ''Nee heb ik gevraagd is die leeg ! daar staat nou wat anders op!" , en toen ik die hem al kocht en jij naar Bol.com €11,99 zonder verzendkosten maar toch servicekosten €1,99 , nee ik ben dom met tweedehands , wat bij Bol.com ook wel gebeurt is nieuw ook niet met extra's en keuzemenu wel en geen teringwerk om het op de televisie te krijgen met dvd , €6,99 geen verzendkosten wel servicekosten €8,98 , maar ja vynil is deels ook weer terug om verhaal kort te maken , moet je nog een Seagate met Rom-etje van Mijn Tafeltje .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten