zondag 31 mei 2015

Mijn sokken , nog van Oma ,

van mijn andere Oma kreeg ik ook verjaardaggeld en had ik al Sherlock Holmes besteld , maar er staat een aflevering op die we zagen tijdens de echtscheiding , toen sliepen we als kinderen daar bij hun , en gezien de hoeveelheid problemen nu , en de extra hoeveelheid wetenschap over dingen die ik nu heb , zoals ook al dat geschop tegen mijn hoofd ook in 2005 , schrijf ik nu geen 'daggen' meer maar dagen met 1 g , zonder dus een medisch verblijf of onderzoek , ook aansteker niet als aanstekker , en ben ik voorzichtiger met het gelijk uitspreken van namen van lagere schooldames die verliefd op mij waren en ik toch geheel volgens de meest generale psychische ontwikkeling het wel wilde met meisjes , of 1 eigenlijk later als ze niet zo stom meer zijn , of inderdaad ook met al dat 'geviespeuk' wel aan de gang willen en dan ook alleen met mij , wat van ouders geheel terecht niet mag op die leeftijd , maar daarom dus zo wel zeg dat het tijd wordt dat het gewoon eerlijk ging over dingen zoals vroeger en dat om nu eindelijk wel eens de juiste eerlijke keuze en vooral veilige keuzes te blijven maken , dus ik koester mijn nieuwe sokken niet , maar toch heb ik van mijn andere Oma dus ook diezelfde opvoeding meegekregen als Sherlock Holmes aflevering the Dancing men mij aanherinnerd en gelukkig nog steeds die fotoschilderijtjes , in print eigenlijk wat ook vragen oproept over digitale fotoprint , maar inderdaad genoeg zegt over meer mensen die het zat zijn voor me zoals het nu nog steeds gaat .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten