donderdag 28 mei 2015

Gisteren gedaan met runderhart ,

en vandaag toch maar weer eens met sucadevlees want het was wel zo erg overheersende die smaak van runderhart op een wat smaakloze 'weëige' manier , waardoor ik het van mijn bord schraapte en in de vuilnisbak gooide dus , mijn mening gegeven op Google + , over dat basisinkomen en nee ik denk niet dat ik die hoef te herhalen , ook niet wat er in de supermarkt gebeurde om de screenshots die ik nooit plaatste en nee ik denk niet dat je bedrijven moet verbieden een Clouddienst te hebben , maar dat je burgers moet verbieden om mensen te gaan vragen stellen over wat ze al niet horen te lezen , die berichten aan de Politie zijn bedoeld voor de Politie alleen , en over geen enkele supermarktmedewerker iets verkeerds gezegd , behalve dan dat ik graag wat meer bescherming voor iedereen zie , tegen dat wat graag over paddo's begint en vindt dat je mensen nachtmerrie's mag bezorgen over katten verkrachten , nee ik hoop dat die dingen gewoon ook eens gaan gebeuren voor iedereen , dat de politiek in Nederland eens ophoudt met het populair doen , waar ze het niet zijn en dus maar weer eens 'onpopulair' moeten gaan zijn , met mensen hun screenshots en aangiften te beschermen , al helemaal als ze zelf geen Clouddiensten gebruiken .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten