woensdag 27 mei 2015

Kijk nou Sepp Blatter weer onschuldig ,

ook al waren de mensen die voor hem wilden gaan stemmen misschien wel corrupt , maar zo'n inval zie je nou nooit bij de V.A.R.A. sinds Carola Hammer zonder uitleg is ontslagen , of Jack Spijkerman liever vertrok , met zo eigenlijk nooit eens dat te doen wat je zou verwachten , sociaal blijven , nee de eerste P.V.D.A. samenwerking was met Johnny Delken die eigenlijk Tjeerd heet of Geert net gelezen , namen onthouden maakt niks uit voor het hebben van een goed geheugen , en daar had de P.V.V. toch een hekel aan homo's , maar toen bleek Blatter dat niet te zijn homo of corrupt en nog steeds is 'onze' politiek niet zo bezig in hun eigen organisatie's op onderzoek uit te gaan , dan alleen maar te kijken naar een ander , en nooit eens naar hun zelf , nee wat ik bedoel te zeggen is , dat ik nu met mijn veertig jaar oud , gelukkig ook geil ben van vrouwen van mijn leeftijd , inplaats van te jong en ben ik niet te beschuldigen van homosexueel worden om me eens te laten pijpen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten