vrijdag 29 mei 2015

Humm en ja wachten nog steeds ,

om wat voor foto's ik kan maken van haar , niet te bang voor naakt maar wel stalkers en de ervaring die is opgedaan is werkelijk zo stuitende waar je dus nooit een lidmaatschap voor aangaat op B.N.N. , door de wijze van zo ziek makende letterlijk iemand aan te moedigen om allerlei laffe oneerlijkheid maar te volhouden , kick ass , misschien komt die ook wel weer terug , gewoon letterlijk sommige 'hecklers' gaan trappen en schoppen en slaan om een wereld van ethiek weer intact te krijgen en zo eindelijk ook weer in de andere delen van de wereld te verdedigen als waarheid en geen leugen , geen leugen ik sta in de Playboy is een grap die iedereen moet kunnen doen , ook Alison die het door een ander gedaan kreeg en mooi netjes niet eens naakt , voor mij een kick is de vindresultaten op David Bowie , waarom ik zo 'raasde' over stalkers en sommige filmpje's van het publiek dat de baby van William en Kate als eerste wilden zien in het openbaar , met soms wel de stukken er uit geknipt over hoe gewaarschuwd ik moet zijn en dat ben ik , in de vindresultaten nog de upload vanuit mijn SonyEricsson Arc. , met wel mijn profielfoto van nu , ik hoop dat alle rust er ook zal zijn voor iedereen wanneer Alison en ik bij elkaar zijn , het verdriet weg is voor een heleboel dingen die ons is aangedaan omdat je volgens dat soort stalkers met mensen om mag gaan omdat zij zichzelf niets waard vinden , dat is het vaak en in die zin weinig van de 'kill your idols' of everybody is a star , mensen zijn er niet om kwaad gemaakt te worden omdat anderen graag dood willen en dat ook weer ontkennen .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten