donderdag 28 mei 2015

Indy op schoot geen probleem ,

en toch alles wat ik doe aan hygiëne is binnen vierentwintig uur kapot met hem , ook vandaag weer gekots , en op 1 of andere manier geeft die aantal baccillen een soort van baccillenvloed als e-colie mijn oude getrokken kiezen , zoals bij hem zijn slagtanden nog altijd een soort van help het te rotten , het is een gevoeligheid die we niet hebben verdiend en Moffy geniet daar van , maar het is niet haar schuld dat klopt , om even dat soort anti-sexuele hiërarchie weer te geven , ik zelf bemoei mij alleen met hun sexleven als net op dat moment als ik ga schrijven over de liefde er weer een plant verspreid tussen droge aarde in de woonkamer ligt ,  dezelfde interesse met een nocturne geschreven door Benjamin Britten , gitaar Julian Bream speelde hem niet , en ik improviseer en weer moet van hem alles kapot om dan maar dom te gaan liggen hijgen als een klote leeuw een klote vent een rotzak dat jankt als een kind en zo aandacht vraagt als een zoon waar niemand verder nog recht op heb en alles daadloos in een soort eeuwige droom moet eindigen waar ze alle twee mij toch ook weer vergeten , ik haat heroïne en slapen overdag , dat als of ik het als peuter ook nooit nodig had , en dan is op mijn leeftijd een geheugen te lang .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten