dinsdag 26 mei 2015

Klote hooikoorts ,

maar zolang het zonder medicatie gaat moet je het blijven proberen , hooikoorts schijnt gewoon voor iedereen on ontkombaar te zijn in ieders leven wel een tijd dat risico en dan ook nog eens raak , ook mijn neusholten vanmorgen , 1 en al snot ineens met de grote zakken kattebakgrit , korte adem en toch gehaald zonder flauw vallen , of ik moet toch eens een afspraak maken met de dokter om te kijken of ik misschien medicatie moet voor mijn longen , ook aan de telefoon ben ik nog al 'hijgerig' en voor mijn herhalingsmedicatie wel even drie vervelende kuch momenten gehad tijdens het inspreken van het antwoordapparaat , maar even afwachten , als die bovenwoning bewoners maar normaal blijven doen heb ik minder hartklachten of in ieders geval gaan verhoogde hartslag van alle adreline en dopamine's , maar alleen 'maar' van het snel de zuurstof rond te krijgen in het lichaam .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten