zondag 24 mei 2015

Nog geen twee gehad ,

en die vieze jongetje met zijn hetekrullenspeldenbadmuts zoals zijn moeder , ook al weer met zijn kont omhoog , vingers gekruld om de bovenste  traptrede af te luisteren en te vertellen dat het zo slaperig zijn als wat ik tegen mij zelf zei , dat dit niet van slaapgas of zo zou komen , dus nog steeds de zo veelste die iedere kans berekening niet ziet of aanhoort als een waarheid als een koe , dat het totaal geen kans is , maar zelfs geen kans nog altijd een zin vinden met het woord kans , en dan met dat soort stemverdraaingen het zou ook vieze Alexander kunnen zijn of vieze Nektor met hun zusje's , zij hebben Koningsdag verziekt en Bevrijdingsdag , ze hebben geen geld meer , en dan is het dit vieze patroontje van hun weer , terwijl iedereen die mij wel kent , net nadruk wel kent wel weet dat ik zelden of nooit een film halverwege uit doe , om dan s'morgens met koppijn wakker te worden , na acht uur slaap en drie keer wakker met een familieruzie over iets wat helemaal niet speelde of gespeeld heeft zelfs , maar dat gaat maar door met blahblahblahblah dat ik niet eens weet wie daar mijn dromen verziekt , zij in die bovenwoning .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten